
Korteriühistu haldusteenus ja selle vajadus
Korteriühistu haldusteenuse raames pakuvad meie spetsialistid professionaalset tuge, olles esimesed kontaktisikud omanike ja teenusepakkujate vahel. Nad hoolitsevad tehnilise hoolduse, heakorra, finantsplaneerimise ja muu igapäevase halduse eest, vähendades korteriomanike koormust. Haldusteenus võib toimuda kahes erinevas vormis: juhatuse määramine koos haldusfirma teenuse kasutamisega või korteriühistu juhtimine valitseja poolt, kes täidab kõiki haldusülesandeid ning esindab korteriühistut kõigis seaduslikes küsimustes.
Valitsejateenus
Korteriühistu valitseja teenus on ideaalne lahendus korteriühistutele, kus ei soovi valida juhatuse liikmeid. See teenus tagab kõigi igapäevaste haldustoimingute ja seadusandlike kohustuste täitmise, sealhulgas arvete haldamise ja lepingute koostamise. Valitseja teenuse eeliseks on see, et juhtimine on usaldatud spetsialistile, kellel on kinnisvarahalduri või korteriühistujuhi kutsetunnistus. Teenus aitab hoida korteriühistu tegevused korras, vähendades omanike igapäevast haldustööd ning tagades teenuse kvaliteedi ja seaduslikkuse.
Kinnisvarahalduri peamised ülesanded
Kinnisvarahaldur korraldab korteriühistu igapäevast toimimist, lahendades nii majanduslikke, tehnilisi kui ka administratiivseid küsimusi. Tavaliselt hõlmab haldusteenus järgmisi tegevusi:
Majandus- ja finantsplaneerimine
- Korteriühistu majanduskava koostamine, kulude ja investeeringute planeerimine
- Finantsplaneerimine ja kulude analüüs, sh eelarve koostamine
- Korteriomanike maksete laekumise kontroll ja kommunaalkulude arvestamine
Administratiivne haldus ja suhtlus korteriomanikega
- Üldkoosolekute ja juhatuse koosolekute ettevalmistamine ja läbiviimine
- Koosolekute protokollide koostamine ja avalikustamine
- Korteriomanike nõustamine ja infovahetus ühistu liikmetega
Lepingute haldus ja järelevalve
- Korteriühistu poolt sõlmitud lepingute täitmise jälgimine (nt koristusteenused, remonditööd, kindlustus jne)
- Teenusepakkujate leidmine ja koostöö haldusteenuste osutajatega
Tehniline haldus
- Avariiolukordade lahendamise korraldamine ja remonditööde organiseerimine
- Jooksvate remondi- ja hooldustööde planeerimine ning teostamise kontroll
- Kinnisvara tehnosüsteemide (küte, vesi, elekter) regulaarne hooldus ja järelevalve
- Mõõteseadmete ja arvestite näitude lugemine, edastamine ja kontrollimine
My Property – Teie usaldusväärne kinnisvarahaldur
- Professionaalne ja kogenud meeskond – meie kinnisvarahaldurid omavad vajalikke kutsetunnistusi ja laialdasi praktilisi kogemusi, tagades igakülgse ja asjatundliku teeninduse
- Ajasääst ja muretus – haldusteenus vabastab korteriomanikud igapäevastest tehnilistest, juriidilistest ja finantsküsimustest, võimaldades neil keskenduda oma põhitegevusele
- Läbipaistev ja kuluefektiivne haldus – koostame selged finantsaruanded, optimeerime jooksvaid kulusid ning tagame ühistu raha sihipärase ja efektiivse kasutamise
- Tõhus probleemide lahendamine – reageerime kiiresti avariisituatsioonidele, pakume ennetavat hooldust ja teostame regulaarset tehnosüsteemide kontrolli, et ennetada võimalikke rikkeid
- Digilahendused ja innovatsioon – kasutame kaasaegseid haldustarkvarasid ja e-teenuseid, mis lihtsustavad infovahetust ning suurendavad teenuse läbipaistvust ja kättesaadavust
- Paindlik ja kliendikeskne lähenemine – koostame iga korteriühistu vajadustele vastava haldusplaani, pakkudes just neile sobivaid lahendusi
Kui otsite usaldusväärset, kompetentset ja tulemustele orienteeritud kinnisvarahaldurit, võtke ühendust My Property-ga! Meie meeskond on valmis pakkuma kvaliteetset, läbipaistvat ja personaalset haldusteenust, mis tagab teie kinnisvara pikaajalise väärtuse säilimise.
